haziranin25i yok öyle bi şey, kimseyi yanlış yönlendirmeyin lütfen. Sizin doktorunuz size öyle söylemiştir sizin durumunuzdan dolayı. 2. gebeliğimi yaşıyorum ve ikisinde de doktorum başından itibaren “ilişkide hiçbir sakınca görmüyorum, rahat olabilirsin“ dedi. Şu an ikinciye 27+5’im, düşünün..
@Birsenbirbenbirdebebek canım ilişkiden dolayı kimyasal gebelik düşmez, kimyasal gebelik taa döllenmeden başlar ve dua et ki sağlıksız bi gebelikmiş ve büyümeden bitmiş, Allah’ın takdiri. Kimyasal gebelikler genellikle sağlıklı oluşacak gebeliklerden önce olur derler, yakın zamanda gene hamile kalırsın Allah’ın izniyle.