Ben Almanya’da ilk doğumum da çok sancı çektim ozamn epidural bilmiyorum Almancam yok dediler belinden iğne vuracağız ve sancı geçecek, vurdular ama ne sancı geçti ne bişey oldu öyle böyle 5 saate doğdu, diğer iki çocuğum da normal oldu ama ikis çok çabuk doğdu, şimdi 35 yaşındayım 4.ye hamileyim 27. Haftam ve epidural istiyorum belki gerek yok ama acısız olsun istiyorum doğal olarak. Almanya’da epidural ve akupunktur hakkında bilgisi olan bana yazsın lütfen