Dh52 Kızlar 29haftalık hamileyim peçete dolusu koyu kahve rengi akıntım geldi nişan olabilir diye gittim bi sıkıntı çıkmadı rahim ağzı uzunluğu 31 mm denildi sizde nasıldı nasıl bi süreç geçirdiniz
Mervelsmet Dh52 benimde erken doğum riskim var 28. Haftada 28 mm ölçüldü alttan ultrasonla mı ölçtü karından mı ölçtü çünkü karından bakınca doğru olmuyor dedi doktorum bana o yüzden alttan olctu
es_es Dh52 24.haftada 25-30 arasıydı progestan kullandım, 2 hafta sonraki kontrolde 33-34 arası olmuştu. Doktorum benim gözümün içine bakıyor 36 haftayı görelim diye, ben bebişime yalvarıyorum dayan biraz daha diye ☺
ilknr_ylmz94 Gayet güzelmiş sizinki. 25mm ve altı kısa olarak kabul ediliyo benim ki 27 olarak ölçüldü progestan fitil başladı doktorum
Mervelsmet Dh52 31se yine ıyi tabi canım benimkine göre yine de dikkat et ben 30+2 oldum iki hafta sonra yine kontrol ettircem bir sürü ilaç verdi kısaldı mı uzuyor mu bilmiyorum tabi
izmirlih35 Dh52 haftanıza göre gayet iyi. Benim 13.haftaödan beri o değerde düşmemesi için dua ediyorum. 25 altı riskli deniyor.
Dh52 Mervelsmet alt tarafımda sızı hissediyorum açıkcası tedirgin oluyorum sürekli yatmakta iyi gelmiyor daha kötü oluyorum yattıkça
Mervelsmet Dh52 bende de iki üç gündür altta zonklama sızlama gibi bir şey var nedenini bende bilmiyorum yarın doktorumu arayıp sorucam inşallah korkuyorum bende
izmirlih35 Mervelsmet yakında enfeksiyon testi yaptılar mı idrardan o olabilir. Bende de olabiliyor genelde arkası enfeksiyon çıkıyor
Mervelsmet Dh52 tabiki canım yazarım internetten baktığımda rahim büyüdüğü için falan yazıyor ama tedirgin oldum çok fazla
Dh52 Mervelsmet aynen ama ben çevremdeki insanlara sorduğumda ben hiç yaşamadım genelde diyorlar ama sözünün verdiği his sanki Aşağısı yurtılıyor gibi bende bi sıkıntı olmazsa inşallah 2hafta sonra gideceğim kontrole
Mervelsmet Dh52 bende ki sızlama hissi gibi ama kötü düşünmeyelim belki normaldir unutmuşlardır zaman geçtikçe bilemiyorum canım ama önemli değildir inşallah 🙏🏻 bende iki hafta sonra gidicem kontrole ama yinede sormak istedim belki normaldir ya da değildir bilemedim
Mervelsmet Dh52 canım aradım doktorumuda doktorum müsait değilmiş asistanı muayene etmeden bir şey diyemez dedi bende 2 hafta sonra gidicem artık o zaman eder
Dh52 izmirlih35 bende öyle açıklığım oldu düzeldi o yüzden korkuyorum ama çok şükür bu zamana kadar geldim
Busra4122 izmirlih35 bu degeerı nasıl ogrenebılırım detaylıda mı cıkıyor eger oyleyse deraylıya gırdım sonuc elımde ne olarak yazıyor
Mervelsmet izmirlih35 idrar testi yapıldı iki hafta once enfeksiyon ve protein çıktı sonra antibiyotik kullandım 1 hafta geçti tekrar idrar yapıldı normal dendi bu bir kaç gündür var canım değişik bor şey rahim büyümesinden olabilirmiş ama bilemedim
izmirlih35 Mervelsmet anladım o zaman bilemedim canım aynen rahim büyümesi olabilir tabi. Benim enfeksiyon hep var ondan ağrıda hep oluyor. Ondandır diyorlar. Belki büyüdüğü içinde yapıyor olabilir benimde
Mervelsmet izmirlih35 yengeme sordum rahim büyüdüğü için oluyor dedi bebek büyüyor ya artık eskisinden daha hızlı kilo alıyor ondan olabildi dedi umarım öyledir canım sağlıkla hepimiz kucagimiza zamanında güzel doğumla kavuşalım 🙏🏻🙏🏻