Smrylmz ben ilk doğumumda alıp yaptım çok faydasıni gördüm sımdi kısmetse 2. Doğumum ondada yapıcam agrılarin başladıgı zaman suya koyuyorsun kavonoz gibi bir şeye 7 naz 7 felak 7 ayeter kürsi bide okuya bilirsen meryem ve yasin süresi okunuyor kendin yada yaninda olan bi yaķının yapabilir benim esim okucak duaları doğuma girmeden suyundan 3 damla iciyorsun o açilmaya baslayinca rahminde açılıyor doğumdan çıkınca hemen çıkartırsanız aynı hızla rahim eski halini alıyor