Smrylmz Meryem ana otunu yapan varmı gerçekten rahim açıldıkça oda açılıyormu bugün yaptım kayda değmeyecek sancılarım oluyo günüm de geçti korko doldurdum biraz açılmış merak ettim bu konuda bilgisi olan varmı
RabiaMG Smrylmz gecen sene kuzenimde yapmislardi ot acildikca acilmasi olmus. Normal dogum olursa banada suya koycaklar İnsallah 😊
havvaace Smrylmz benim ki tamamen açılfı ama her doktor farklı bir şey dedi 40+4 oldum ne gelen var me giden evde öylece çaresizce bekliyoruö
ikibebeliana Smrylmz sancınız başladıktan sonra suya koyuyorsunuz önceden duaları var onları okuyup doğuma kadar hazırlayabilirsiniz suyundan da içebilirsiniz aktardan alabilirsiniz ben kullandım 5.5 saatte 1 cm açıklıkla Gittiğimde suni sancıyla normal doğurdum açılmam çok şükür hızlı oldu
RabiaMG elaanurr dualarina ben internette bakmistim suan bilmiyorum. Biz aricaz kuzenim koyucak suya.
UrasEgeninannesi Meryem ana otu nasıl kullanılıyor ? Ne yapılması gerekiyor. Bende düşünüyorum ama etkili mi gerçekten bilmiyorum. Bi de neyi nasıl yapmam gerekiyor onu da bilmiyorum 🤷🏻♀️
Smrylmz UrasEgeninannesi benimde arkadaşım yaptı bugün bana pandemiden dolayı çok gidip gelemiyoruz nasıl yaptığını bilmiyorum canım
Cerenn06 UrasEgeninannesi Doğum sancılarınız başladığı zaman sıcak suya koyup bildiğiniz duaları sureleri okuyorsunuz Meryem suresini de okursanız daha etkili olur bilmiyorsanız da sorun değil önemli olan niyet Sudan bir kaç yudum içebilirsiniz o açıldıkça rahim de açılıyor bende aldım bekliyorum sancılarım başlasaydı hemen koyacağım suya 😊
Smrylmz ikibebeliana benim henüz belli belirsiz sancılarım var kalda değecek sancılar değil arkadaşım yaptı bayağı açılmış ot öncesinden yaptık yani acaba sadece doğuma giderkenmi yapılıyor yani doğum esnasında
kadriyeee33 ikibebeliana illa o sudan içmek gerekiyor mu annanem almış banada sancım geleceği zaman haber verecem okunması gereken duaları okuyacak biz aceleyle okuyamayız unuturuz dedik başka şehirde oturuyor oda kararsız kaldım bende
ikibebeliana Smrylmz evet doğuma giderken öncesinde sancınız olmadığında otun faydası olur mu bilmiyorum ben nst kötü çıktığı için suniyle doğum yaptım suni sancı takılır takılmaz koydum suya hatta hastahaneye getirttim eşime orda kendim koydum doğumdan çıkınca da sudan çıkarttırdım
Smrylmz havvaace bende 40+ 3 üm ot da açılmış yarın kontrolüm var açılmam olduysa belli olur demekki bazen ot açılsada rahim açılmayabiliyo
havvaace Smrylmz inan anlamadım. Bi doktor 1 cm açılma var dedi bi doktor 3 cm kadar dedi bi ebe hiç açılman yok dedi😂 oturdum bekliyorum
Smrylmz havvaace bugün gittim kontrole sancım çıkmadığı için açıklığıma bakmadı çarşamba kontrole gel perşembede bi sorun yoksa suniyle başlatırız dedi doğumunu
Smrylmz ikibebeliana banada bugün doktorum perşembe 41 haftan oluyor gelmezse suniyle başlatıcaz doğumunu dedi biraz korktum açıkcası suni sancı çok mu zor hiç açılma olmadan suni verilmesi çok yıpratmazmı
ikibebeliana kadriyeee33 öncesinden okuyadabilirsiniz sancınız başlayınca koyarsınız 😊 yani niyet önemli kimin adına koyuluyorsa fayda olur inşallah