Baharem netten arastırmak burda yazılanlardan daha mı kesin sizce🤣ben fizyoterapistim. Gebeyken Olabildigince temas etme diyor doktor zaten bende böyle ögrenmiştim. Simdi bu yasıma akradar hic ışıklarda karsıdan karsıya gecerken araba çarpmadı ama ışıklara uymayıp sagıma soluma bakmazsam çarpadabilir😊bu böyle bir sey. Bende kendim yapıyorum yemeklerimi bol su ile yıkıyorum ellerimi. Sebzelerimide aynı sekilde ve cok iyi pişmeden et tüketmiyorum allahın izniyle önlemimi alıyorum. Obsesif olmayada gerek yok, cidiyetsiz davranmayada. Zaten et görünce kaçın demiyor ki insanlar. Mümkünse eldiven kullanılabilir veya kullanılmıyorsa bolca yıkamak lazım elleri ben birde kolonyagı sürüyorum ellerime etle işim bitince. Ha bu arada eşimde atlattı. Bahceli evleri var bikaç kez kedi eve kaçmıs eşim cıkarmıs evden, sanırım hafif tırmalamıs. tamda lemfoma atlatmıstı bunun üzerine lemf nodları büyüdü yeniden. Hastalık nüks etti sanıldı. Patolojide ortaya cıktı. Kedi tırmıgı hastalıgı ve toksoplazma geçirmiş. Sadece birkaç kez kediyle temas etmekten. Bu kedi tıemıgıda lenfoma ile çok karısan bir hastalık. Pekcok kişi durduk yere kanser diye kemoterapi alabiliyor.