Ozzzz bende bol su ile yıkıyorum elimi ve yıkamadan vucuduma temas ettiriyorum Ama söyle söylicem baska bir postta birisini baska bir konuda uyardım valla dünyanın en kötü insanı oldum gercekten bu zihniyetler forumu bıraktırcak gibi bana. Bayan sormus sizde bilginiz dahilinde cevap veriyosunuz ben ise saglıkcıyım ve doktorum antikor testi yaptı daha önce geçirmedigim için bagısıklıgım yok büyğk risk altındayım. Sadece et degil sebzeleride dikkstli yıkamak gerekiyor hayvan dıskısı bulasmıs olabilir. kurbanda bile birini bagısladım direk digerini anneme yıktım dagıttı bana da bir miktar kendisi paketledi. Ama burda en ufak olumsuz birsey söylemek, uyarmak gercekten büyük suc oluyor cok ilginc.