ecembugra53 Pembe_li bende yedim canım nefsin körelsin az ye ama fazla kacırma bende yedim ama öyle değil az daha canım istemiyor 😊
Minikbirkalp Pembe_li bilirim o günleri atlattım ama hala cnm çekince evde de yoksa akşam esimin gelmesini dört gözle bekliyorum 😂
Yorulmaz Pembe_li Pembe_li ben de yedim canım çok istediğinde ama öyle abartmadan tüm gebeliğim boyunca 3 kez azar azar yemişimdir. Yasak olan şeyleri istiyor malesef insanın canı 😔
bburcu Pembe_li 2-3 haftada 1 😶 ruffles ve lays klasik yiyorum genelde içinde sadece tuz ve yağ var. Ama üstüne bol su iç