33+5 haftalığım ve doktor 8 haziran da olur Doğum diyordu en son Nisa’n başında kontrolümüz vardı orda mayıs ortası sonunda da gelebilir mayıs başında bakalım sonra sıksık çağırırım duruma göre bakarız dedi 5 mayısta kontrolüm var. Kasıklarım acıo karnım sertleşiyor ve idrarım Biranda gelip kaçırcakmısım gibi baskı yapıo gece kalkıp kalkıp yemek yıyorumm🤐🤐🤐