Kızlar merhaba nasılsınız nasıl gidiyor hamilelik 🤰🏻 ne kadar kaldı Doğuma ağrılarınız sancılarınız var mı şikayetleriniz neler bu haftada ??
Bnm şikayetlerim uyurken sağa sola dönerken kasıkta ağrı oluyor hala geçmedi magnezyum kullanıyorum ama ona fayda etmedi artık geçmiyor Bebek baş aşağı dönmüş sanırım ondan 😟 bigün sabah arka arkaya bi saatte bir bel ağrısı girdi çok fenaydı çok korktum 😟 arada uyanırken bacaklarıma kramp giriyor başkada su an bir şikayet yok hareketleri biraz yavaşladı ama hissediliyor kımıldadıpında arada can yakıcı bile oluyor bnm oğlusum haftasına göre 2 hafta önde gidiyor 31+5 de 2300 gr 44 cm di 34 gibi kendi doktorumdan farklı bir doktor Doğum için 8 haziran dedi ama adete göre haziran sonu gözüküyor Doğumum kendi doktorum Haziran’ın son 10 gününde olur dedi önde gidiyor diye erken olur mu acaba ? 🤔