MihricanA Miragee Bebeğe bişey olur diye korkuyorum kendimi geçtim cok zor oldu kaybetmek istemiyorum 😥
Nasippp MihricanA bebeğe geçmiyormuş inş korkma bende yarın kalp atışı İÇİN gidecektim ama maalesef gidemiyorum
Miragee MihricanA ben covid im suan fakat biz güçlü olmalıyız çünkü düşünmemiz gereken emanetleirmiz var içini ferah tut
MihricanA Susaminannesiii Insallah sonuç ne çıkarsa zaten mutlaka doktora göstercem de gec kalmaktan korkuyorum
MihricanA Nasippp Ben öğleden sonra gittim aksama doğru aldılar sıra cok fazlaydı testleri yaptılar hemen
MihricanA Miragee Bir tedavi başlasa bu kadar endişeli olmazdım sanki bana her geçen gün biraz daha gec kaliyormusum gibi geliyor Allahim yardimcimiz olsun
MihricanA Nasippp Insallah sıkıntı çıkmaz benim gittigim hastanede pandemi polikliniği vardı o yüzden birsürü doktor vardi icerde
Nasippp MihricanA inş canım valla şuan gayet iyiyim kaç gündür nezle boğaz ağrısı vardı ama şuan iyiyim
MihricanA Nasippp Benim de öksürük nadir oluyor boğaz agrisi geçti ama koku alamayinca endiselendim 3 gündür koku alamiyorum
Nasippp MihricanA eklem ağrın var mı? Sonucu banada yazar mısjn sabah canım bende yarın vericem test inş ama çok şükğr iyyim negatif çıkar
MihricanA Nasippp Hayır arada baş ağrısı oluyor o kadar o da hormonlardan hep oluyordu öksürük bile ara ara. Sonuc 4 güne cikar diyorlar bu gun annem ve kardesimin sonucu negatif cıktı insallah benim de öyledir
Nasippp MihricanA niye geç ki ablam dün verdi bu gün çıktı. İyi canım seninde negatiftir o zmn sen e nabızdan takip et oraya düşüyormuş
MihricanA Nasippp Devlet hastanesine verdim o kadar çok giden var ki 5 saatten fazla sira bekledim bide sonuc sirasi da vardir