Miragee mesleginize saygı duyuyorum ancak bende dahiliye ve romatolojik rehabilitasyon dersi aldım ve calsıma alanlarımdan birisi romatoloji. Uzman fizyoterapistim. Crp virüs demedim zaten🤣crp basit bir sey degil diyorum. Crp yğksekliği pekcok hastalıgın işaretidir. Örnegin fmf gibi. Önlem alınmazsa uzun vadede kalp tutulumuna kadar gider. Zaten komplikasyon olarak inme veya kalp krizi riskini tetikler. Gebelik veya cinsiyete göre ufak farklılıklar olsada özellikle gebe likte enfeksiyom cok tehlikelidir. Erken dogumdan anne bebek zehirlenmesine kadar gider. Genel olarak 5e kadar normal kabul edilirken üzerinde neden yukseldigi tespit edilmeli ve önlenmelidir. Ama kişi gebe diye crp yğksek ha gebesin sıkıntı yok diye bir sey yok. Örnegin tsh 3 e kadar normlken gebelikte 2,5 ve üzeri takip altına alınmalıdır. Anvak görüdügnğz gibi çok uçuk fark yok. Dolayısıyla crpde de gebelik var ozaman yüksekse normal diyemeyiz.bayana bu sekilde yorum yapmıssınıız bu yanlıs bilgilendirme oluyor