Anneolmak07 keşke yediğimiz herşey doğal olabilse ☹️ Bende hiç kullanmak istemezdim folik asit olsun veya herhangi birşey. Lakin sadece sebze ve meyve yiyerek o vitaminleri alabileceğimi sanmıyordum o yüzden kullandım kullanmayanlarda var elbette fakat onlar nasıl besleniyorlar bilemem 🤷🏻♀️