Naciyedinc Hanımlar doktorunuz hangi balık yağını önerdi acaba ve fiyat aralığı nedir ? Bana anlaşmalı eczanesindeki balık yağını yazmış başka eczanede de yok malesef fiyatıysa 250 civarında fazlamı normalmi sizce? Çoğu ilaçlarda kendi anlaşmalı olduğu eczaneden aldırıyordu baya fiyat fark ediyordu Bende farklı yerden alıyordum. ama bu balık yağını başka eczanede bulamadım. Yardımcı olurmusunuz♥️
Ozubu Naciyedinc ben innate pronatal kullanıyorum hamileligimin basında verdi doktor hala devam 30 kapsül 72 TL cnm
Myssr Naciyedinc ben kullaniyorm ama doktorum bi öneride bulunmadi sadece kullan dedi ocean kullaniyorm ben Vitaminler.com dan aliyorm güvenilir bi site uyguns geliyo
Duygu_pb Benim doktorum 35. Haftada kesti omegayı aklında oldun doğum zamanı yaklaşınca sorarsın doktoruna çünkü cerrahi işlem öncesi önerilmiyor ama hamilelik boyunca kullanılması çok faydalı.
es_es Anlaşmalı eczane de ilk defa duydum. Regenesis max kullanıyorum. Eczanede 67 ya da 68 tl’ydi. Trendyolda 55 tl.
Naciyedinc es_es bizim hastanemizin direk yanındaki eczaneyle anlaşmalıymış doktorlar bende çok sonradan anladım. Sonradan almamaya başladım zaten bi kez falan almıştım bu vitaminde sadece orda olunca vede anlaşmalı oldugunu duyunca başka almaya karar verdim bakalım 🤷🏻♀️
Emiss1108 Ocean plus kullanıyrm 30 kapsül 64e aldım ama trendyolda daha indirmliymiş bir dahakine ordan alcm
Naciyedinc Emiss1108 30 kapsül olması biraz az benim için sanırım çünkü günde iki kez atacagım için çok kullanamam gibi
Naciyedinc cihangirsmom evet sizinki 100 lü benim ki 60 lı birde günde iki kez atıldıgından sadece bir ay için yeterli oluyor. Solgarın markasını çok duydum eşimde almak istedi doktora sorayım eğerki içerikleri aynıysa bende pndan kullanayım aynı fiyat sonuçta sizinki daha fazla biraz daha kullanırım en azından
es_es Naciyedinc fiyatı da oldukça yüksekmiş, bir de günde 2 tane. Balık yemediğiniz için mi o vitamini önerdi doktorunuz. Benim kullandığımda omega 3 takviyesi var direkt balık yağı değil, sevmediğim halde haftada 1 balık yiyorum ben, yetiyordur muhtemelen.
Anneolmak07 Yakınım olan 2 birbirinden bağımsız diyetisyen arkadaşım bebek için gerekli omega3 ü balık yiyerek alamazsın,çok az miktarlarda yiyerek alabilrsin dedi.Yeterli miktarlarda alabilmem için kapsül kullanmamı öneriyorlar.Doktorum da o kapsülleri önermiyor.Herşeyin doğalını almam yönünde yönlendiriyor.Kapsüle karşı kısacası.Sizce ne yapmalıyım? 9+5 teyim.
Naciyedinc Anneolmak07 keşke yediğimiz herşey doğal olabilse ☹️ Bende hiç kullanmak istemezdim folik asit olsun veya herhangi birşey. Lakin sadece sebze ve meyve yiyerek o vitaminleri alabileceğimi sanmıyordum o yüzden kullandım kullanmayanlarda var elbette fakat onlar nasıl besleniyorlar bilemem 🤷🏻♀️
Gizemlimmio Naciyedinc Omega 3 Royal kullanıyorum ben 30 kapsülünü 150 liraya aldım. Her balık yağının değeri aynı değil piyasada farklı fiyatlara yağlar var ama önemli olan vücuda ne kadar katkı sağladığı. Benim kullandığım omega 3′te havyar yağı da var ve o yüzden fiyatı da kalitesi de yüksek. Alırken ona da dikkat etmenizi öneririm 😊
beklenenaannaaa Merhaba, bana da doktorum farklı bir marka önerdi fakat çok önceden araştırdığım markayı almayı tercih ettim. Möller’s Omega-3 elma aromalı kullanıyorum,tablet değil. Balık tadı hiç yok ki balık yemeyen biri olarak söylüyorum bunu 🤭