Pelin43 Prensesim2018 geçen hafta yalancı sancı oluyordu bu hafta hiç olmadı bakalım ne zaman gelecek 😬🤔 sanırım erkek bebekler biraz geç geliyor
Damla1995 Pelin43 38 de inmiş demisti ilk hamilelgmde.39+3 de dogumum oldu kendii sancimla. Ikinciye hamileyim 38+5 olduk henuz kanalda degil sanirim persembe gunu gittgmde birsey demedi. Bakalm bu persembe yine gidicem ne dicek.