Inatcikisilik aynısını ben de çok hayal ediyordum ilk gebeliğimde ama bu sefer de göğüsler süt dolduğu için ağrı yapıyor ağrı yapmasa bile süt sızıyor yatağa yorgana🙈 1,5 yıl kadar da o yüzden yatılmıyor maalesef☺️ Ama yeter ki anne sütü alsın ben rahatsız uyumaya razıyım diyorsunuz❤️