Göbeğim çıkana kadar bende yattım. Zaten belli bir haftadan sonra doktorlar tavsiye etmiyor. Benim doktorum söylemişti bu haftadan sonra sağa yada sola yat diye. Şimdi göbeğimle zaten dümdüz yüz üstü istesem de yatamam ama hala uykuya dalmak için bacağımı kırıp yarım üstü yattığım oluyor 😄 sonra kalamıyorum zaten öyle bebeğim izin vermiyor