Sedagmlksz valla canım normal doğuma girmiyo ama gayet bilgili yıllardır devlet hastanesinde zaten ilk oğlumu 2018 de onda yapmıştım oğlum kakasını yapmıştı gece 3 te geldi yanımdan hiç ayrılmadı kakasını yaptığı için sürekli nst ultrason vs hep takip etti yinede sezeryana almadı kalp atışı vs herşeyi hareketleri normaldi suni sancıyla doğurttu