Shr1530 çok geçmiş olsun canım çok zor yaa Allah yardimicimiz olsun benim 2. Ayimda başladı korona yeni çıkmıştı o zaman hemen gidip test yaptirdim sonra doktor doktor gezdim neden oluyo diye çünkü kadın doğum doktorum çok erken nefes darlığı için dedi yani ayalarca agliyarak gecridim 😣