funda_hzarli EceMina bende oturamıyorum hiç. Emzirmekte zorlanıyorum bu yuzden. Ama benjm iç kısımdan da dikişlerim var
EceMina funda_hzarli yani benimki öyle olmuştu doktorum aldı çok rahat ettim 10 gün sonra gel demişti iyileştiyse alalım demişti bi sorun sizde
Gazel0606 Zatisahane4291 çok iyiymiş bn bir kere katron yagı kullandım kullanmakta devam mı etsem acaba
Zatisahane4291 Gazel0606 kantoron yagi da vok faydali bence devam edin ozellikle kendi yqptiginiz ise
Gazel0606 EceMina doktor beni kotrole çağırmadı 40 dolunca gitçem başka kontrole çağırmadı çağırması mı lazım
EceMina Gazel0606 beni 10 gün sonra için çağırmıştı gel bakalım dikişlerin iyi olmuşsa alalım demişti . 40 dolunca da yine gel demişti
SerpilAVCI Gazel0606 canım benim de normal doğum da dikişlerim oluştu. Tam 1 ay sürdü nerdeyse iyileşmesi. Çok zor süreçti,ama kendisi düşüyor sen çok dikkat et,zamanla kendisi kuruyup düşecek biraz sabır sadece , Allahım yardımcın olsun 🤲🏻
Tugcebyr Gazel0606 canım benimki 50. Günden sonra ancak iyileşti hemen iyileşmiyor malesef hassas bölge çünkü
EceMina funda_hzarli iyileşmişse yeri alır benimkiler batıyordu hep yan uzanıyordum çocuğumu yan yatarak emziriyordum şükür alınınca rahatladım .
Mihrimah41 Gazel0606 kendi kendine düşüyo ben görmedim bile ip filan. Baticonla her seferinde temizleyip kurutmuştum. Açılsa filan hem kanama olur hem enfeksiyon. Anlarsın yani bi sıkıntı olduğunu. Zaten 40ında gideceksindir kontrole o zaman doktorun söyler