Gazel0606 merhaba, ben ekimde dogurdum, doktor dikiş atdı malesef, 1hafta oturamadım desem yeridir, en sonunda doktora gittim o dikişleri kesdi yemin ederim sanki üzerimden yük kalktı, ( dogumdan hemen sonra çok kan kaybetdiyim için 2 gün serumlara bağlı kalarak yatakta kaldım , o dikişler de kurumuşdu, iyne gibi batıyordu, Allah kimseye yaşatmasln😐)