Duygu4444 Ben ilk hamileligimde kanamam vardı ve biraz kilom vardı karın bölgemde normal ultrason da bebeği görmedi doktorum ve alttan muayene edeceğini söyledi beben bunu daha önce etraftan duyduğum için inkar ettim istemedim riskli diye ama kanamam çoğalınca mecburen alttan baktırmak zorunda kaldım ama ne. Yazikki bebeğimi kaybettim. Şu an ikinci hamilelegim 6+5 feyiz çok şükür Rabbime hiç bir şikayetim yok şu an tekrar doktorum normal ultrason da göremiyor bebeği ve alttan bakıyor kesinlikle zarari olduğunu düşünmüyorum zararlı bir şey olsa doktor yapmaz ve çok araştırma yaptım bebek 15 cm gerideymis aletin girdiği alan 7-8 cm civarındaymis bir problem olduğunu düşünmüyorum 💁🏻♀️