Ben bu tip seylerin hurafe olduguna inaniyorum, cok ust uste ultrason zararli mesela ama bi hafta arayla gidildiginde bile cok zararli rahmi isitiyor diyenler var. Evet belki tercih edilmemelidir ama riskli gebelik yasayip cok sik muayene olan var vs. Bizler biraz daha rahat olup doktora birakmaliyiz bence genel olarak