Dilos1645 benim de dikis baslangic ki bitis noktasi mi bilmiyorum sol tarafinda yuvarlak bir bosluk gibi, hava dolu küçük bir top gibi bir sey var… beni zorluyan o oluyirdu kalkarken falan. Kontrolde soylemeyi unutmusum. Bir iki gundur daha az hissediyorum diye de sormadim doktora da… ama keske sorsaykisim diyorum.
Kintrolde dikis yerlerinin ustune bastirdi.sorun yok biraz odem var fakan dedi sanki… ya bebis de yanimizdaydi o sira o yuzden resmen doktorun bana ne dedigini hatirlamiyorum 🤦🏻♀️😊 ama sorun yok gibi seyler soylemisti.
Ben de dün baktim aynada gobegim oldugu icin hala cok goremiyorum asagiyi ama iz icin veridigi kremi surerken baya elimle hissediyorum dikisin ust tarafi ayri bir dunya alt tarafi ayri… bir cıkıntı var orada… zamanla duzelecektir insallah…