Dilos1645 ben de 14 unde dogum yaptim. Persembe kontrolde doktor korse takabilecegimi soyledi. Hastanenin krssinda 1 tanecik medikal vardi oradan aldim bi tane takiyrm ama sorum su emzirirken hic rahat degil bebiscde rahatsiz oluyo, cok kaliteli bir sey degil ondan mi acaba ? Sizin nasil olutmyor emzurirken ? Ama kesinlikle rahatlatici bir etkisi de varmis korsenin 👍🏻