Eceunverkanra hiç utanmanıza gerek yok. Ben zevkle cevaplıyorum. Normalde Elif hanım doğumu 36dan sonra konuşuyor sanırım ama bende 34te sancım çıkınca hem çatı muayenesini yapmak durumunda kaldı, hemde doğumu konuştuk ama çatı kontrolünden sonra bana zaten normal doğur diye söylemişti. Ki öyle istiyordum. Yani küvöz durumundan korkuyordum, bir de bende gebelik şekeri vardı. Elif hanım; Doğuma girmeden belki küvöze girebilir ama kendi gelmek istedi küvöze girmeyebilir demişti. 2665 doğdu kuzum, küvöze girmedi. Spinal sezeryan istedim, doğduktan sonra çocuk doktoru Mine hanım kontrol edip, yanağıma koydular 30-40 saniye.