Tomriskatun o kadar detaylı sormadım 2 kişi olabiliyor yanında ziyaret yasak bildiğim kadarıyla pandemiden ötürü tentene temas ve kordon geç keleplenmesini doktora söylersin kıracağını sanmam ben normal ve sezeryandan yaparken doktor ve hemşirelerin yardımı davranışı ameliyat sonrası ağrı sızı konusunu sordum iki şekilde de memnun kaldıklarını ilettiler Doğumdan sonra bir sıkıntı yaşamamışlar 🙏🏻Benim ebe arkadaşım destek olacak ona güveniyorum açıkçası 💕🥰Allah hepimizi iyi merhametli insanlarla karşılaştırsın bizleri 😊💕