SeydaK-70 Plnbsmnc bence gitmelisin, bir sıkıntı varsa önlem alınır. Hiçbir şey yoksa da için rahatlar. Muhakkak bir görün strese de girmezsin. Amin canım benim sağolasın sen de inşallah💕
durununannesii Plnbsmnc çalışıyorum canım ne zaman çok yorulsam ayakta kalsam ve ilişki olsa o zaman oluyo onu anladım. Amin inşallah canım hepimiz yavrularımıza sağlıklı bi şekilde kavuşalım 🤲🏻♥️
Plnbsmnc durununannesii dikkat edin işe ara verin artık doğuma az kalmış 😌 dinlenin bolca. Amin inşallah 🙏🏻🌺
Esila_arad Bende de oluyordu ilişki olunca yine doktora görün cnm ben ilşkiye girmiyorum bu yüzden doktora da sordum ilişki yok dedi
Plnbsmnc Esila_arad anladım canım ilişkidendir o zaman kasıkta ağrı devam ediyor birazdan hastaneye gideceğim
Esila_arad Bende de oluyordu ilişki olunca yine doktora görün cnm ben ilşkiye girmiyorum bu yüzden doktora da sordum ilişki yok dedi
Funda007 Plnbsmnc Yaa normal değil diyenlere aldanma büyüme evresinde olur kısa sürer gecer hastaneye git progestan igne vursunlar hemen yok olur korkma bebek iyi
Esila_arad İnsanın ilk gebeliği olunca korkuyor 😊 cnm bnm ilk o lekeyi görünce ödüm koptu hemen gittim doktora ultrasona girip kalp atışını duyunca rahatladım bebeğin 🥰 sonra iğne verdi doktor ilişkide yok dedi elhamdülillah rahatladım
Gul__ Plnbsmnc bende de olmuştu progestan verdi doktor ben sıcak suyla duş alma kanama yapar dedi sendr sıcak su olmamasına dikkat et belki ondan olmuştur
Plnbsmnc Gul__ böbrekler den olmuş olabilir dediler ilaç kullandıktan bir hafta sonra ürolojiye görünmem gerekmiş
Sustek Plnbsmnc mutlaka doktora gidin. Benim doktorum en ufacık bir kanama bile düşük riskine işaret olabilir dedi. Ihmal etmeyin. Ultrasonda kesenin etrafında kan toplanmış mı diye bakacaktır. Ilac da verecektir. Ben nokta kadar kanama için kac hafta ilac kullandım
Plnbsmnc Sustek gideceğim bir hafta sonra canım inşallah Allah şifa versin sağlıkla alalım bebeğimizi 🙏🏻💐