Sarearslantas Plnbsmnc korkulacak bisey olmadigina eminim ama yine de bi doktorunu ara konus ara ara lekelenme gelebilir diye yaziyor ya bu haftalarda
Tugcebyr Plnbsmnc 3 aylık olmadan bende de gelmişti ama hiç bir sıkıntı çıkmadı 6 ay önce doğum yaptım
Deletedmom411 Plnbsmnc normal değil canım acile git bir bakılsın. Rahim ağzı kısalmış olabilir ağrı var diyorsun nişan da olabilir haftan çok erken normal diyenlere bakma normal değil.
yigitalpinannesi40 Plnbsmnc 25. Hafta da lekelenme normal değil bence bir doktorunla görüş gidebilirsen hastaneye git
Sustek Plnbsmnc mutlaka doktora gidin. Benim doktorum en ufacık bir kanama bile düşük riskine işaret olabilir dedi. Ihmal etmeyin. Ultrasonda kesenin etrafında kan toplanmış mı diye bakacaktır. Ilac da verecektir. Ben nokta kadar kanama için kac hafta ilac kullandım
SeydaK-70 Plnbsmnc hareket hissediyorsan büyük bir sorun yoktur ama yine de normal değill, muhakkak doktora git bir an önce. Duşu çok da sıcak alma ılık almaya çalışş
durununannesii Plnbsmnc çok ayakta kaldığından olabilir ilişki olduysa ondan olabilir ben 32. Haftadayım dün bendede oldu ve bu 3. Pazartesi randevum var tekrar sorucam doktora Rabbim korusun yavrularımızı inşallah
SeydaK-70 Plnbsmnc ayakta durmaktan olmaz en fazla kuyruk kemiğine ağrı girer. İlişkiden olabilir, idrar yolu enfeksiyonu dan olabilir. Ben şu an 37deyim 20.hafta sıralarında kanama geldi az bir şey. İdrar yolundan gelmiş mesela
Plnbsmnc durununannesii sizde 3. Oluşu mu ? Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻 dün ilişki oldu evet
durununannesii Plnbsmnc evet 3. İlk 23 haftalıkken oldu baya korktum hemen doktora koştum alttan muayene ettiler kanama yok kahverengi akıntı normal dediler daha sonra 27. Haftada oldu bide dün oldu işte çok şükür bebeğimin hareketlerini hissediyorum bi sorun yoktur inşallah korkmayalım
Plnbsmnc durununannesii çok mu yoruyorsunuz kendinizi acaba istirahat edin bolca.. evet korkmayalım duruyu sağlıkla alırsınız kucağınıza inşallah 🌸
Plnbsmnc SeydaK-70 teşekkürler canım az kalmış sizinde sağlıkla alın kucağınıza 💐 bugün gitmeli miyim ?
SeydaK-70 Plnbsmnc bence gitmelisin, bir sıkıntı varsa önlem alınır. Hiçbir şey yoksa da için rahatlar. Muhakkak bir görün strese de girmezsin. Amin canım benim sağolasın sen de inşallah💕
durununannesii Plnbsmnc çalışıyorum canım ne zaman çok yorulsam ayakta kalsam ve ilişki olsa o zaman oluyo onu anladım. Amin inşallah canım hepimiz yavrularımıza sağlıklı bi şekilde kavuşalım 🤲🏻♥️