Nzl24 duygubyrk34 vallahi çok zor bir durum bizimde allah nasip ederse kızımız olucak tek isim koyucaz Alya olucak inşallah kızımızın adı
Snur94 duygubyrk34 soyadınızı göz önüne alarak karar verin bence biz öyle yaptık soyadımız kısa olunca koyacağız ikinci isim iki ismi de güzel bence ama