Tek isim taraftarıyım. Okulda farklı evde farklı başla bir ortamda farklı isimle sesleniyorlar çocuklar da bazen onu söylemeyin diğerini söyleyin diye uyarıyor. Öğretmenim bu arada. Taa evlenmeden önce tek isim koyacagım demiştim kesin. Çok gereksiz iki isim. Yaş ilerledikçe daha da gereksizleşiyor.