Zsnbr Oyagunaydin aynen canm valla biz ilk aylar gittik eşim zaten ilk kalp atışını falan hc duymadı içimizde kaldı çok şey baktm olmuyor değiştim ruhat bey alıyordu eşleri öyle gördü eşim. O beklemek bile stres yani keske daha fazla seçeceğimiz olsaydı
Oyagunaydin Zsnbr seçenek olmadığı içinde mecbur gibi hissediyorum kendimi ondan başkasına gidersem hiç memnun kalmazsam diyerek
Zsnbr Oyagunaydin valla canm bildiğim kadarıyla o hastanede detaylı ultrason yk burda yazanlarda oldu
Oyagunaydin Zsnbr bana bı kağıt verdi ikinci düzey ultrasonu yaptır gel dedi. Büyük ihtimalle detaylı oluyor çünkü haftaları aynı şekilde
Zsnbr Oyagunaydin snde haklısın Bn suan memnunum dediğim gibi tek sıkıntı hastane ama napım adam en azındn iyi 15 dk en as bakıyor inceliyor düşün
Zsnbr ipktos ama diyorlar orda kısa sürüyormuş muayene normalde detaylı 40 dk falan sürüyormuş ama orda 10 dk falan bakıyorlarmış
TugBaris ipktos Canım ya bu randevu işini nasıl yapıyorsunuz önce kadın doğumdan mi alıyorsun aynı gün o mu yönlendiriyor sizi? Benim baya kafam karıştı
Zsnbr Oyagunaydin aynen öyle canm ama dediğim gibi yok orda ya bölge ya araştırma yada özel klinik 🤦🏻♀️ BNde suan araştırıyorum
Oyagunaydin Zsnbr olsun canım en azından içini rahatlatıyor . Sağlıcakla kucagimiza alalım bebitolari 🤲🏻
Oyagunaydin Zsnbr bende bakınıyorum bakalım canım yine bölgeye giderim herhalde başka hastane yok özeller de kısıtlı ve maliyet yüksek
Tatlianne_ Zsnbr ben de ona gidiyorum önemli olan doktorun iyi olması bence hastanenin eski olmasının bi önemi yok
Prnsssena Zsnbr nasıl randevu alıyorsunuz giriş ücreti ne kadar acaba bende doktor arıyorum da şu yoğunlukta bölgeye gitmek istemiyorum hayattaki diğer doktorlardan da memnun kalmadık
Zsnbr Prnsssena giriş 50 canm istedigin saatte gidiyorsun aslında aşırı yoğun olmadığı günler oluyor ptesi gitmediğin sürece sorun yk 😊😊
Tatlianne_ Prnsssena girişi 50 tl sabah 9 gibi gider sıra alırsınız . Erkenden muayene olmak isterseniz de biraz daha erken gidip ilk sıraya alırsınız ama Ruhat beye tabi Mehmet Bey’in çok yoğun onunda sıra almak için çok daha erken gitmek gerekiyor
Prnsssena Tatlianne_ birde tahlil falan isterse ücreti çok tutuyor mu yani hayat hastanesinde sırf para için gereksiz tahlil istedikleri için gitmiyorum amaç sadece para koparmak