Zsnbr simdi gördüm ben o doktora yeni başladım sayılır 1 kez gittim iyi elektrik aldım ama odaya benimle birlikte 2 hasta daha aldı özel bisey sormak istesen soramazsın ve icerisi kalabalık olunca ne soracağımı ne konuşacağımı unuttum cok kalabalıktı. Akdamar hastanesi de eski geliyo ne yapacağımı şaşırdım doğumada az kaldı sayılır 😏