DefneUraz Normal doğumlarımda üstü önden komple düğmeli pijama ile rahat etmiştim.Sezaryenimde yanımda gecelik de vardı (normal diye gitmiştim doğum şekli değişmişti), onda gecelik giydim evde filanda 3-4 gün. Sonra yüksel bel pijamalara geçtim.
Hastane çantalarıma 2 pijama 1 gecelik koyarım.Bazı doğumda 1 gün kaldım, bazısında 6 gün. Temkinli giderim hem kanamam çok oluyor benim hep illa batardı uyurken depend olmasa halim harap 😀