DefneUraz Kızlar lohusa takımı aldınız mı kaç tane almak gerek 2 yeterli olur mu sizce? Pijma tarzı mi gecelik tarzı mi olsun fikir alış verişi lütfen🙈
Dilaraa61 DefneUraz ben bitane lohusa takim aldim hem gecelik hem pijama bide ayriyeten bitane pijama daha aldim nolur nolmaz diye 😊
Cafede DefneUraz sezaryen olacagim icin dogumdan cikar cikmaz giymek icin elbise olanini aldim daha sonrasında ise iki tanr pijama takımı aldim biri hastane giymek icin digeride evde
Naren1 DefneUraz Belki fikir olur 1 - 4040D675-F99C-4C93-8DC8-6F14950C4CD7.png image/png(0.73MB) umarım açılır ben aldım özdilekten üstelik indirimli aldım
Aada Ben de özeniyordum şöyle süslü şeyler almak ama şuan hiç gerek yokmuş onu anladım gecelik gibi alacağım öyle daha iyi diyor herkes, fotoğraf çekmelik bi tane güzel bir şey olsun diğerlerini normal ev tipi gecelik şeklinde alacağım
Elifdoan DefneUraz valla lohusa pijaması şeklinde geçenler acayip pahalı geldi. Sadece bir takım uzun kollu pijama aldım. 2 takımda normal beğendiğim tarzda önü düğmeli pijama takımı aldım. 2 tane gecelik aldım ama lohusa geceliği değil sadce bol. Şuan giyiyorum evde. Hastanede de kullanırım yeter 😊
inthequeue DefneUraz Hepsini lcwdan aldım. O süslü püslü şeyler o kadar pahalı ki. Şuan lcw onlineda çok indirim var 4 takımı tek bir lohusa seti fiyatına aldım tavsiye ederim 2 elbise 3 pijama takım 1 sabahlık 250 lira verdim
Elifdoan Nilay212 normal bedenim S yaklaşık 9 kilo aldım. Tahmini olarak düşünüp L beden aldim. Zaten beden tabloları var nette çoğu satış sayfasında. Ordan karşılaştırarak aldım. Zaten alt bedenim aynı üst bedenimde doğumdan sonra biraz göbek gidecek haliyle. Rahat olur diye düşündüm.
Naren1 DefneUraz hem spor hem rahat teşekkür ederim özdileke gitme imkanın varsa ben ordan aldım indirimli 150 internetde pahalı
RabiaMG DefneUraz ben 1 uzun gecelik, 1 sabahlikli takim, 1 de altust pijama aldim ama dantelli almadim😊 https://imgyukle.com/i/uzcx6A https://imgyukle.com/i/uzcYtf https://imgyukle.com/i/uzcTsI elbiseyi yesil, altustu krem, sabahlikli olanida mavi aldim 😊 carsidan aldim bedenime bi bunlari bulabildim pek gezemiyorumda ama cok begendim yerleri cok guzel 🥰
Cansummm DefneUraz ben 1 tane alt üst takım aldım 1 tane de gecelik sabahlık aldım. Ama ilk doğumdan çıkıldığında ne tür doğum olursa olsun kanamadan dolayı pijamanın battığını duydum bir çok tecrübeli anneden ben 1 tskım da evden koyacağım batarsa o batsın ilk aşamada sonra diğerlerini giyerim diye düşünüyorum.
nursentlk DefneUraz bir gecelik bir pijama birde sabahlık aldım. Evde gecelik ve pijama takımım var yedek onları da götürürüm diye düşündüm