Anneler ve anne adayları doktor onaylı uçakla seyahat edeceğim su an aklıma takıldı araştırdım fakat hamilelikte x-ray in zararlı olduğunu dile getiren de var çok fazla maruz kalınmadığı sürece zararı olmaz diyen de var.Aranizda illaki uçakla seyahat etmiş olan vardır x-raydan geçtiniz mi yoksa hamile olduğunuzu belirtip geçmediniz mi?