Mervesya Sanırım kendileri gaz’ın hissettirdiği reaksiyonları bilmiyorlar🙃 Bende ilk hissettiğimde emin olamadım tabi doktorlar söyleyince ve daha ileri haftalarda o pıt pıtlar daha kuvvetlenince bebeğim olduğunu anladım.Tadını çıkarın bence boşverin etrafı🤗