Ummi Hayirli kandiller kizlar bugun 12 haftalik olduk hareket edermi 12 haftalik bebekler anne karnında hissetmiyorumda ben hic hareketlerini.. doktoruma sormayi unuttm gecen gttim bebisimi gorduk cok skur herseyi normal cikti kiza benzio dedi ama tam solemedi.
deletedmom351 Ummi Canım daha çok küçük bu haftalarda etmez ben minimum 17 18. Haftada ediyor diye biliyorum. Ben 20. Haftada hissettim.
Heyecanlarim Ummi çok küçük o 12.haftada imkansız anne hissedemez, eğer karnında bir şeyler kimildiyorsa bilki o gazdır, bebek hareketi 18.haftada fark edilebilir en net 20.haftadan sonra...
Elif1147 Ummi canım bebeğin hareket ediyordur fakat hissetmezsin henüz çok küçük oldugu için.en erken 17. Haftalarda hissedersnz diolar
zehracinar Ummi Bu haftalarda hissetmeniz mümkün değil daha çok küçük mesela ben 21+3 teyim yeni yeni hissediyorum 💗
Umayinannesi Bazi anneler 20 haftadan snrada hissediyilarmis ben 17 de cinsiyet 19 da hareket hissettim kisiden kisiye degisiyo canim
deletedmom351 Ummi Canım o 10 haftalık hissedenler gazdır sen merak etme biraz daha bekle oynamaya başlar inşallah 😂
ElifKarata Canm ilk haftalarda hissetme diye bir şey var ama hareketini değil hamileliğini karında seyirmeler olduğu söyleniyor ama onun dışında 17. Haftalarda ilk pıt pıt lar gelir. 20. Haftalarda da hafif tekmelerini kıpırdamalarını hissedersin
Ummi DuyguSerkan 11 hafta 3 gunlluken kiza benzio dedi ama belli olmaz yinede 4 ayllikn tam belli olur dedi
Demir Bu senin karın yapın ile ilgili bir durum.Eğer iç karnın dar ise hissedersin.Ben 13. Haftanın sonlarına doğru hissetmeye başlamıştım.🤗seyirme şeklinde olur o haftalarda ki ilk hareketler.İmkansız değil yani😌
Mervesya Demir bende 12 haftalık hamileyim seyırme bendede oluyo ıkı kez pıt pıt dıye atıyo sonra o bolge kasınıyo bana catlıyosun ondan demıslerdi bebek mı o
Demir Mervesya Ay ne alaka🙈 24 haftama geldim o zaman benim çatır çatır çatlamam gerekirdi.Bebeğinizin hareketleti o,seyirme gibi pıt pıt atar o haftalarda🤗
deletedmom351 Demir Bence siz gazla pıt pıtları karıştırıyorsunuz 12. Hafta allah aşkına yapmayın minicik bir şey çok zor yani.
Mervesya Demir bebek dıye dusundum ama erken dediler ılk oluncada ınsan tecrubesız oluyo bırde catlamaya cok musaıtım herhalde oyledır dedım
Knber deletedmom351 13+3 haftalığım geçen haftadan beri net hissediyorum ama benim ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde 17. Haftamda hissettim ikincilerde daha erken hissediliyormuş
Demir deletedmom351 Peki doktorumdan iyi mi bileceksiniz? Üstelik doktorumla görüşmeden önce bile kullandığım uygulamalarda nadirende olsa hissedilebilceği yazıyordu.😉
Mervesya deletedmom351 gazı anlayabiliyorum ama pıt pıt atıyo kasınıyo vucut catlamaya başlamıştır ondan olabilir dedıler
Demir Mervesya Sanırım kendileri gaz’ın hissettirdiği reaksiyonları bilmiyorlar🙃 Bende ilk hissettiğimde emin olamadım tabi doktorlar söyleyince ve daha ileri haftalarda o pıt pıtlar daha kuvvetlenince bebeğim olduğunu anladım.Tadını çıkarın bence boşverin etrafı🤗