yassecetin cnm benımde aynı. 37.haftamda 3500kg doktorum sanki normal Doğum zorlar gibi konuştu, Çarşamba randevum var bakalım az buçuk belli olacak. Nst de hiç sancım çıkmıyor. Yarın 38. Haftaya giriyoruz ve bende kendımı normal Doğuma Okadar hazırlamıştım ki 🙁 şimdi korkuyorum heran sezeryan dıyecek diye.