yassecetin Kızlar 38. Haftamda gittim doktora 3500 gram dedi bebeğime şuan 39. Haftama girdim perşembe kontrolüm var 3800 falan olur mu kilosu normal Doğum için beni zorlar mı
deletedmom351 yassecetin canım bebeğinin maşallahı var ne yedin içtin bize de söyle 😂😂 Ayrıca belli olmaz normal doğum yapabilirsin ama biraz zor görünüyor tabii belli olmaz bu işler.
ElifKarata yassecetin çatın genişse açılmanda olursa canm bebeğin isterse 5 kılo olsun önceden bizler hep normal doğduk halam 6 kıloya yakın doğmuş 😃😘
Yavrucugum yassecetin bende 38+3 gittim kontorle 3.380 biseydi catin cok musait degil dedi bu kiloya ve bebek kanala girmemis dedi normal dogumj beklesen 41 kadar yolu var o zamanda 3.800 bulur dedi belki 4de olur ve ben devlete gidiyorum sezeryan dedi bana bende bir hafta daha beklemek istedim ama yine normal dogum belirtim hic yok cuma gunu gidip artik sezeryan olucam
Queengmz yassecetin bende aynıyım zorlamaz canım baş çevresi önemli normal doğum için Allah kolaylık versin bize🙏🏻
yassecetin deletedmom351 canım İnan’ normal beslendim öyle kilolu olsun diye takıntım yoktu ama almış kiloyu çok endişeliyim sadece düzenli beslendim bol su tükettim hamileliğim boyunca 😊
yassecetin ElifKarata ya orası öyle tabi perşembe gidicem bakalım doktorum ne diyecek 4 kiloda risk almıyorlar normal Doğum için insallah kendi sancım gelir 40. Haftaya kalmaz
Heycanlianne yassecetin dr artık bahanemi buluyor napıyor anlamıyorum benşm annem abimi 5,5 kilo normal dovum yapmış. Hemde çok kolay oldu diyo aktı gitti diyo şimdikiler giç zora gelemiyo hemde sezeryan daha pahalıya sok sezeryana dr lardan nfret ediyorum artık
ElifKarata yassecetin canm eğer normal doğumu çok istiyorsan doktorundan rica et tolere eder bence sakıncası yoksa
yassecetin Heycanlianne evet size katılıyorum fakat benim doktorum sezeryan demedi ama o riski almaz gibi geliyor etraftan Doğum yapanlar var doktorumda onlardan duyuyorum gittiğim hastanede normal Doğumda sezeryan da aynı ücret bakalım artık hayırlısı olsun
yassecetin Yavrucugum ya Allah yardımcımız olsun İnan’ın çok muallakta kalıyorum benimde sancım çıkmıyor nts de falan sadece bekliyorum bu gidişle benimde sonum sezeryan
yassecetin ElifKarata istiyorum ama sancım da yok yani anlayacağın sadece istiyorum çatı muayenesi oldum normal Doğum dedi fakat suni sancı istemiyorum
Yavrucugum yassecetin benim nstde 40larda sancim cikti doktor cok sasirdi hem sanci var hemde bebek yukarda amin insalllah
yassecetin ElifKarata amin çok teşekkür ederim canım 🙏😊 senin için ve tüm bekleyenler içinde hayırlısını nasip etsin ❤
Tugraninannesi yassecetin maşallah canım ama emin ol ultrason da kg da mutlaka yanılma payı oluyor benim ablama da 3800 kg dediler yiğenim doğdu 3450 kg benimkide 38+3 haftalık 3 kg