Ben 2 oglumuda 12 haftalikken öğrendim. Simdi 12 haftaligiz ama devlete randevumuz 2 eylülde. 2 eylülden önce özele gitmeyi düşünüyorum sırf cinsiyeti icin. Suan memleketteyim pazartesi yolcuyuz Allah nasip ederse . Gidince hemen en yakın özel hastaneye gitmek olacak.Ama devlettede kan tahlilleri takibi cok iyi oluyor. Bende coook heycanliyim. Hatta ailece sülallece heycanliyiz 2 oglum oldugu icin herkes bi kız haberi bekliyor. Bende kız duymaya cok umutladim. Hayırlısı saglikli olsun dogsunda. Rabbim herkese gönlünden geçeni versin inşallah 😍