Kızlar Çam ve Sakura gerçekten çok güzel ama henüz oturmamış bir düzeni var bu yüzden zamana ihtiyacı var ben 2 kez muayeneye gittim tahlil falan da verdim doktorlar ve diğer personel çok genç ve çok tecrübeli değiller ne yazık ki kan alırlarken bile o acemiliği hissediyorsunuz önerim doğum içi
başka devlet Hastanesi’ne gitmeniz örneğin Gaziosmanpaşa fizik tedavi hastanesinde kadın doğum kısmı çok iyi çok sistemli ben 3 ay oraya gittim doktorum Eda Ayarcandı bebeğimin kalp atışını duysun diye eşimi bile çağırtmıştı dışarıdan ♥️