Devlet hastanelerini de bu kadar kötülemeyin lütfen ya, illa kötü tecrübeler olmuştur ama mecbur devlette doğum yapması gereken insanlar ne yapsın 😔 sürekli bu konuda kötü şeyler okumaktan benimde başıma kötü şeyler gelecek diye kurup duruyorum. Bu zamana kadar kontrollerim hep devlette yapıldı ve çok memnundum, onun dışında 1 hafta başka bir devlet hastanesinde yatışım yapıldı erken doğum riski nedeniyle orasıda ilgi, temizlik, doktor, hizmet açısından çok iyiydi. Ama doğumda sanki tam tersi şeyler yaşayacakmışım gibi korku sahibi oldum artık😔