Merveemervee1 Herkese merhabaaa,lütfen bilgisi olanlar dönüş yapabilir mii?? Doktorum 11+1deyim folik asitin artık süresi doldu onu bırakabilirsin diyip gyno ferro sanol verdi sadece bu ilacı kullansam folik asit kullanmadığım için çocuğumda bir sorun olur mu
Cicilibicili Merveemervee1 canım zaten 12. Haftaya doğru bıraktırıyolar. Normal yani bırak demesi. Verdiği gyno ferro sanolun içinde de var folik asit 🌸
Merveemervee1 1Anne_ bilgisi olan var mı diye aynı şeyi yaşayan var mıdır amacıyla soruyorum zaten,sizi anlayamadım
yigitalpinannesi40 Sorun olacak ise zaten doktor bırak demezdi. Burada ki kimse doktordan daha iyi bilemez ki
1Anne_ Merveemervee1 evt hepimiz yaşadık bunu cnm doktorun bırak dediğini bıraktık başla diye yazdığı ilaçlara başladık neyi anlayamadnz?
Merveemervee1 Beyza52 ilk hamileliğim olduğu için folik asit kaçıncı haftada kesiliyor bilmiyorum o yüzden şüpheye düştüm
Merveemervee1 1Anne_ o doktora giden bir arkadaşım sorun yaşadığı için böyle bir şüpheye düştüm zaten burdakilerin doktordan iyi bilmeyeceğini zaten biliyorum.ilk hamileliğim olduğu için kaçıncı haftada bırakılması gerekildiğini bilmediğim için
1Anne_ Merveemervee1 bnm de ilk hamileliğim endişe etmeni anlıyorum ama herkesin hamileliği bir değil için rahat olsun kisaca doktorun ne derse onu yap sen
Tugcegulr Merveemervee1 genellikle 12. Hafta basında folik asit kesilir ve vitamin decavit vs e başlanır
Deletedmom310 11.haftaya girdiğim gün bende bırakmıştım doktorumun söylemesiyle içiniz rahat olsun hiçbir sıkıntısı yok ☺️
Merveemervee1 Deletedmom310 teşekkür ederim güzel cevabınız için😊 arkadaşım biraz heyecanlandırdı da beni o yüzden şüphelendim
Drn-Brc Merveemervee1 ben daha da erken bırakıp multivitamine başlamıştım doktorum zaten bunun içinde folik asit var kullanmana gerek yok demişti bana
Hilalgc Bana da 11+2 de mi ne bıraktırdı decavit ve kan ilacına başladı herkeste öyle oluyor 12. Haftaya doğru bırakılır zaten folik asit decavitte başlanır
Merveemervee1 Hilalgc anladım demek ki yanlış bilgilendirmiş arkadaşım burada sorduğum iyi oldu içim rahatladı yani şu an
Merveemervee1 Hilalgc bide doktorum benden ikili test istemedi bir ay sonra kontrole gel dedi ben yine de yaptıracağım siz yaptırdınız mı