Bende iyice araştırdım kullanan kişiden de dinledim ve otu da o kişiden aldım, sancı başladığında geniş bir kaba su koyuyor otu atıyormuşuz. O at 20 30 dk içinde açılıyormuş ve o sırada Meryem suresi Nas Felak Yasin ayetel Kursi duaları okunuyormuş ve isminiz ne ise o kişinin adını söyleyerek doğumu kolaylaşsın diye niyet ediliyormuş. Ve 1 bardak kadar içiliyormuş. Bazıları içmesine gerek yok diyor ama nette okuduğuma göre içilirse kasları gevşetme özelliği varmış çok faydalıymış. Doğum biter bitmez ise ot sudan çıkarılmalıymış yoksa rahim kapanmazmış. Ben inanıyorum ve inşallah deneyeceğim önümüzdeki hafta doğum görünüyor suni sancı verecekler. İnşallah hepimizin doğumu çabucak sağlıklı bir şekilde geçer 🙏🏻