Gulbaharyldrm ben henüz kullanmadım canım ama netten araştırdım, otu sürahinin içine suya koyuyorsun, sonrasında 7’şer defa Felak, Nas we Ayetel Kürsi okuyorsun. We Yasin Suresi ile Meryem Suresi okuyup, bitki açıldığında 3 yudum içiyormuşsun. En fazla 1 bardak içilmesi gerekiyormuş, 1den fazla içilmemeliymiş