Esrakhraman yaa inş yaşarız hepimiz o duyguyu insan hamileyken karnında düşündüğü gibi olcakmış gibi oluyor hep ama çocugu olanlar yüzünü görmekle hamilelik çok farklı birşey olduğunu söylüyorlar..
ama annelik konusunda bence onu sevip baharına bastıktan sonra onun için en iyi anne olursunuz zaten ☺️