Merhaba kizlar evet buyuk gun geldi hep bende yazabilcek miyim diyodum sonunda oldu..
39+1de dr kontrolum vardi esenler medipolde suyu cok azaldigi icin dr ya suni verelim ya spinal sana birakiyorum catin ustu basik suyuda bitmis nerdeyse riski sana birakiyorum bisey olursa diye deyince bende aileme danistim hemen yapsinlar ameliyati dedi herkes bende spinali kabul ettim girdik dogumhaneye igne vurdular belden koldan vurulandan daha hafif bi igne hissetmiyosunuz bile yatirdilar basladilar ameliyata kafam biraz guzel gibi oldu usuyodum bi baktim guzeller güzeli kizim aglamaya basladi Allahim saka mi bu dedim ayni ben babadan gram yoktu 🙈 sonra goturduler bu arada drum 2 kere kordon dolasmis iyiki ameliyat tercihini sectin dedi dikerken toplamda 1 saat kaldim ama kafayi guzel yaptigi için bana 10 dk gibi geldi odama gectik 4 saat sonra bacak uyusmam gecti gece yurutmeye basladilar yurdum yavas yavas bol sivi tuketiyorum agri var mi derseniz benim omuz agrim cok oldu ara ara vuran Allahtan oda gecti bugun taburcu olduk evdeyiz agrim yok ama yavas yavas hareket ediyoruz tabi sutte az onun icin biseyler yiyip iciyorum Allah sizin dogum yapicaklarin yardimcisi olsun hic korkmayin dogumdan bebisi gordukten sonra dunyalar sizin olucak cunku🧚♀️🧚♀️🧚♀️🧚♀️