CerenNisaSecilmis prensesim35 eşim dalga geçiyor bazen benimle şu surat ifadesine bak diye 😂 ama kendisi hissedince sadece “aha aha “ diyor heycandan başka tepki veremiyor 😂
prensesim35 CerenNisaSecilmis 😂😂erkek işte biz içimizde hissediyoruz her anını yaşıyoruz bizimle büyüyor 9 ay boyunca birbirimizden bağımsız yaşıyoruz tepkimiz az bile
hkurt CerenNisaSecilmis benim de aynı sol kasıkta oluyor genelde .ama ben ciddi anlamda rahatsız oluyorum hem çok güçlü bı ses hem de bedenimi kutletiyor resmen. Dra sormayı unuttum ne diye yarın unutmazsam soracağım. Korkutuyor beni nedense …
CerenNisaSecilmis hkurt ben rahatsız olmuyorum ama merak etmiştim herkes hıçkırık deyince artık daha keyifle hissedicem pıt pıtları 🥰