MehZey Lidyaa33 herhalde bazen kendi göbeğine bakıyor benim ki niye seninkinden büyük kızıyor ya diyorum toplasan 400 Gr. Bebek ne istiyorsun göbek te göbek bizimle beraber sıyıracaklar 🙄
Lidyaa33 MehZey haha önce bende dalga geçiyordum ki eşimin göbeği fazla yoktur ama şimdi ben öne geçtim artık, hiç ses etmiyorum o yüzden 😃 sizin de yeni galiba güzel bir hamilelik olur inşallah ☺️🌸
MehZey Lidyaa33 benim eşimin de göbeği yok bey efendi 68 kilo 😂😂 ben ona yetişiyorum 19+6 olduk dilerim hepimizin ki güzel geçer 🤗